Dinosaurs and Super Girls

Less of the dinosaurs, more of the supergirls. I have a lot of feelings about comics, ponies, and books. I should draw more dinosaurs, though.
Recent Tweets @Brigedator
Asker Anonymous Asks:
omg if baby oil dissolves condoms what the fuck does it do to babies???
brikit brikit Said:

the-kellin-under-the-vic:

This may be shocking, but babies and condoms are made of different material

roboluvsunicorn:

chickdeney:

chronic-faerie:

gimmeallyoresidualz:

glamorousmonstrosity:

fangirlfeminists:

veganmoonprincess:

This is disgusting did they just smack the walden instagram filter on her

This isn’t the Walden instagram filter otherwise the shirt color would have changed, they lightened her skin by a fucking lot.

gimmeallyoresidualz
omg do you see this shit??? Ugh this makes me so mad

In a nutshell why I still to this day get insecure about my skin color. This pisses me off to no end

Wow they didn’t even try to be subtle wtf

Unbelievable

Not to say skin lightening isn’t a real issue, because it is an issue across the world and in the fashion industry. But in this case, I think this is more an issue of shitty color correcting on top of a combination of bad lighting, and bad filter/default photo settings on a digital camera handled by an underpaid freelance photographer trying to pump images out at high speed. With the result of not only making her look too light, but also turning her grey.

Read More

(via cassandracaindesiresstuff)

elfgrove:

Friendly Tumblr Tip: If you include a dash “-” in a tumblr tag, while yes the general internal dashboard tag search function may work (it’s a bit inconsistent), the tag will not work for your own blog. Because tumblr is set to replace spaces with dashes when converting to URLs, when there is a dash in the original tag, tumblr does not recognize the tag as valid.

Now that there will be a baby involved in our next convention appearance (or costume party appearance), I want to go as Zatanna and Constantine even more, and make Matt wear the baby.

Because Constantine with a baby strapped to him. Why not.

He can even put sunglasses on it, a la The Hangover.

ohana-means-famiree:

poshcoughing:

americansavior:

itsjustsatanthings:

cumber-bitches:

caswantsdeansassbutt:

cumber-bitches:

cumber-bitches:

I have fruit polos and lollypops be jealous.

omg do many people not know what fruit polos are? they…

blackalleykat:

urulokid:

freddyskrueger:

toocooltobehipster:

3 year old death grip!

omfg

iM LAUGHING SO HARD BC THE BROTHER IS STARING AT HER LIKE “OMFG” AND SHES STANIDNG BACK THERE HOLDING HER HANDS LIKE “i never knew what i was capable of, my powers are here”

I just reblogged this yesterday but I fucking had to do it again because it gets funnier every single time omg

(via arminslittletoes)

I’m really not sure why people are surprised that an Israeli national is fully supportive of Israeli military action against Gaza. Most Israelis are extremely likely to hold this stance, and argue against anything that makes Israel look bad.

Also, they are super keen to try to turn attention to other ongoing atrocities in the Middle East (Syria, etc) to try to make this new situation in Israel look like nothing in comparison, or that somehow Hamas and the people of Gaza are somehow more in the wrong than the Israeli government.

Yes, it’s super shitty and scary that Hamas is hiding missiles in UN funded Gaza schools. But you know what else is really shitty? Creating a prison state and then being surprised when the people turn to extremists for leadership.

swampmermaids:

softboycollective:

parteira:

fuckyouwhiteboy:

majiinboo:

This is who they have playing as Wonder Woman 😒

WTF

the only wonder woman i recognize is gina torres and/or laverne cox.

and lucy lawless.

the tags literally say “weareright” and “loveidf” fascism is so creepy

YOUR NEW WONDER WOMAN

(via dragonzair)

damnitfeelsgoodtobeafangirl:

maliathecoywolf:

1.) He has the best unimpressed face.
image

2.) Fabulous distinguished graying, yes.
image 

3.) Sexy and mysterious? Oded Fehr can do sexy and mysterious.
image 

4.) He is Oded Fehr.
image 

I’ve reblogged this before

and I’m gunna keep reblogging it

Plus, he’s already been the voice of my favorite incarnation of DC’s Dr. Fate:

He has a very convincing mystical mumbo-jumbo voice. A++ choice for Stephen Strange.

(via lozartist)